جزئیات پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان اعلام شد 

جزئیات پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان اعلام شد 

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: فراخوان مسابقات قرآنی مدها متان از ۷ آبان ماه آغاز شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت دارند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از آغاز پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان خبر داد و گفت: فراخوان مسابقات قرآنی مدها متان از ۷ آبان ماه آغاز شده و علاقمندان به شرکت در این مسابقات تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت دارند.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان افزود: این دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می شود.


وی با بیان این مطلب که پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان کمی متفاوت تر از گذشته برگزار می‌شود، ابراز کرد: امسال بخش جلسات سنتی قرآن کریم مساجد با هدف استعدادیابی به عنوان یک رشته اصلی به این مسابقات افزوده شده و کودکان زیر ۷ سال نیز می توانند در این بخش شرکت کنند.


خوبی زاده با اشاره به این که یکی از رشته های چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان، رشته نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان بود، ادامه داد: امسال در پانزدهمین دوره از این مسابقات، رشته نقاشی در ذیل رواق هنرهای تجسمی قرار دارد.


مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان با بیان این مطلب که فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات به سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

پایان پیام/ 586